GWARANCJA: ROCZNA TRWAŁOŚĆ
DLA POSADZEK : PVC, LVT, CERAMICZNYCH, ŻYWICZNYCH, MINERALNYCH
Gwarancja: Roczna trwałość
Gwarancja Roczna Trwałość dotyczy podłóg z PCW, linoleum i kauczuku, które funkcjonują w obiektach użyteczności publicznej (szkoły, szpitale, urzędy, obiekty sportowe itp.) oraz innych po konsultacji.
Gwarancją Roczna Trwałość objęte są podłogi zabezpieczone jedną z niżej wymienionych powłok polimerowych Dr. Schutz.
- Secura Matowa Powłoka Polimerowa
- Połysk Ultra Mocna Powłoka Polimerowa
- Medica Powłoka Polimerowa
Podłoga jest objęta zakresem Gwarancji przez okres minimum 12 miesięcy.
Szczegóły warunków gwarancyjnych znajdują się w załączniku .
Najważniejsze kwestie to:
- brak ograniczeń ze względu na strefy wycieraczkowe lub bariery zatrzymywania zabrudzeń
- ograniczenie Gwarancji jedynie do uszkodzeń powstałych przez niestandardowe użytkowanie podłóg, a w szczególności: uszkodzenia mechaniczne spowodowane np. celowym działaniem, brakiem zabezpieczenia mebli i ich przesuwania, przesuwanie ciężkich przedmiotów bez zabezpieczenia itp.
- Gwarancja nie dotyczy nieprawidłowego montażu wykładziny lub wadliwie wykonanego podłoża
- Gwarancja nie obejmuje zalania lub stosowania agresywnej chemii na podłodze
- Gwarancja traci ważność gdy w trakcie jej obowiązywania do czyszczenia, pielęgnacji i renowacji podłogi stosowane są produkty inne niż zalecane przez firmę Dr. Schutz Polska
Jak to działa?
- Jako autoryzowana przez Dr. Schutz Polska firma dokonujemy bezpłatnie, w obecności Użytkownika/Inwestora ocenę stanu podłogi
- Użytkownik/Inwestor otrzymuje informację o stanie podłogi, propozycję jej czyszczenia, pielęgnacji, aplikacji powłoki lub renowacji oraz cenę za usługę
- Po akceptacji ceny i ustaleniu warunków wykonywana jest usługa.
- Jako Firma wykonująca usługę dokonujemy rejestracji gwarancji na stronie www.gwarancja.dr-schutz.eu
- Po zarejestrowaniu Gwarancji Użytkownik/Inwestor otrzymuje pocztą elektroniczną następujące dokumenty: certyfikat gwarancyjny, warunki gwarancji, instrukcję czyszczenia i pielęgnacji danej podłogi.
- Aby utrzymać działanie Gwarancji czyszczenie i pielęgnację wykładzin należy prowadzić zgodnie z Instrukcją.
- Przed zbliżającym się kolejnym okresem przeglądowym (zgodnie z terminem funkcjonowania Gwarancji) Użytkownik/Inwestor jak również firma usługowa otrzymują powiadomienie o zbliżającej się wizycie, aby ocenić stan podłogi.
- Strony ustalają o potrzebie wykonania renowacji podłogi lub o przedłużeniu Gwarancji na określony okres.
- Po realizacji usługi Użytkownik /Inwestor otrzymuje nową Gwarancję.
Istotne dla Inwestora:
Inwestor uzyskuje w/w gwarancję po wykonaniu przez nas zabezpieczenia posadzki i zarejestrowaniu tego faktu w systemie gwarancyjnym Dr. Schutz. Wykonanie takiego rodzaju usługi zostaje potwierdzone indywidualnym certyfikatem wysłanym na adres mail Inwestora