Speedfloor – posadzki, podłogi, podłogi podniesione
+48 664-483-453
   +48 537-509-156

GWARANCJA: ROCZNA TRWAŁOŚĆ

DLA POSADZEK : PVC, LVT, CERAMICZNYCH, ŻYWICZNYCH, MINERALNYCH

Gwarancja: Roczna trwałość

Gwarancja Roczna Trwałość dotyczy podłóg z PCW, linoleum i kauczuku, które funkcjonują w obiektach użyteczności publicznej (szkoły, szpitale, urzędy, obiekty sportowe itp.) oraz innych po konsultacji.

Gwarancją Roczna Trwałość objęte są podłogi zabezpieczone jedną z niżej wymienionych powłok polimerowych Dr. Schutz.

  • Secura Matowa Powłoka Polimerowa 
  • Połysk Ultra Mocna Powłoka Polimerowa 
  • Medica Powłoka Polimerowa

Podłoga jest objęta zakresem Gwarancji przez okres minimum 12 miesięcy.

Szczegóły warunków gwarancyjnych znajdują się w załączniku .

Najważniejsze kwestie to:

  • brak ograniczeń ze względu na strefy wycieraczkowe lub bariery zatrzymywania zabrudzeń
  • ograniczenie Gwarancji jedynie do uszkodzeń powstałych przez niestandardowe użytkowanie podłóg, a w szczególności: uszkodzenia mechaniczne spowodowane np. celowym działaniem, brakiem zabezpieczenia mebli i ich przesuwania, przesuwanie ciężkich przedmiotów bez zabezpieczenia itp.
  • Gwarancja nie dotyczy nieprawidłowego montażu wykładziny lub wadliwie wykonanego podłoża
  • Gwarancja nie obejmuje zalania lub stosowania agresywnej chemii na podłodze
  • Gwarancja traci ważność gdy w trakcie jej obowiązywania do czyszczenia, pielęgnacji i renowacji podłogi stosowane są produkty inne niż zalecane przez firmę Dr. Schutz Polska

  Jak to działa?

  • Jako autoryzowana przez Dr. Schutz Polska firma dokonujemy bezpłatnie, w obecności Użytkownika/Inwestora ocenę stanu podłogi
  • Użytkownik/Inwestor otrzymuje informację o stanie podłogi, propozycję jej czyszczenia, pielęgnacji, aplikacji powłoki lub renowacji oraz cenę za usługę
  • Po akceptacji ceny i ustaleniu warunków wykonywana jest usługa.
  • Jako Firma wykonująca usługę dokonujemy rejestracji gwarancji na stronie www.gwarancja.dr-schutz.eu 
  • Po zarejestrowaniu Gwarancji Użytkownik/Inwestor otrzymuje pocztą elektroniczną następujące dokumenty: certyfikat gwarancyjny, warunki gwarancji, instrukcję czyszczenia i pielęgnacji danej podłogi.
  • Aby utrzymać działanie Gwarancji czyszczenie i pielęgnację wykładzin należy prowadzić zgodnie z Instrukcją.
  • Przed zbliżającym się kolejnym okresem przeglądowym (zgodnie  z terminem funkcjonowania Gwarancji) Użytkownik/Inwestor jak również firma usługowa otrzymują powiadomienie o zbliżającej się wizycie, aby ocenić stan podłogi.
  • Strony ustalają o potrzebie wykonania renowacji podłogi lub o przedłużeniu Gwarancji na określony okres.
  • Po realizacji usługi Użytkownik /Inwestor otrzymuje nową Gwarancję.
Zabezpieczenie posadzki

Istotne dla Inwestora:

Inwestor uzyskuje w/w gwarancję po wykonaniu przez nas zabezpieczenia posadzki i zarejestrowaniu tego faktu w systemie gwarancyjnym Dr. Schutz. Wykonanie takiego rodzaju usługi zostaje potwierdzone indywidualnym certyfikatem wysłanym na adres mail Inwestora

Zachęcamy do odwiedzenia nas na naszych forach społecznościowych:

Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kontynuując przeglądanie strony akceptujesz naszą politykę cookies
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Kontynuując przeglądanie strony akceptujesz naszą politykę cookies